Характеристики Kia Rio Hatchback 1.4 DOHC 4AT
Выбрать автомобиль для сравнения

Выбор автомобиля
Параметры
Если Вам не совсем понятно
значение той или иной функции
кликните на знак вопроса
Выберите для
сравнения другую
комплектацию
или модель
Выберите для
сравнения другую
комплектацию
или модель
1.4 DOHC 4AT
мини-класс (B)
количество баллов:

162
0
показатьпоказатьпоказать
развернуть все | свернуть вседругие комплектации  
Стоимость одного балла0   
Динаміка руху32
1.1  
кількість циліндрів4  
двигун рядний  
двигун дизельний  
 двигун розташований спереду поперечно  
робочий об'єм, см31339  
потужність, к.с.97  
макс. крутний момент, Нм125  
максимальна швидкість168  
прискорення до 100 км/год14.5  
Економічність28
2.0  
витрати палива в місті, л/100 км9.9  
витрати палива на шосе, л/100 км5.6  
Комфорт20
0.8  
Кузовбаллов: 3  
бампер у колір кузова  
 бризковики  
молдінги  
Замки / замиканнябаллов: 1  
центральний замок  
Зовнішнє освітленнябаллов: 2  
 противотуманний ліхтар ззаду  
 коректор фар  
Скло / очисники / омивачібаллов: 3  
підігрів заднього скла  
склопідйомники електричні для передніх дверей  
Дзеркалабаллов: 2  
електропривод дзеркал заднього виду  
підігрів дзеркал  
Кермове колесо / кермова колонкабаллов: 4  
 регулювання рульової колонки по нахилу  
 гідравлічний підсилювач рульового керування  
Кондиціонування повітрябаллов: 3  
 кондиціонер  
Аудіо / Відеобаллов: 2  
 аудіопідготовка без антени  
Безпека5
0.3  
подушка безпеки водія  
регульовані підголівники  
протиугінний пристрій (імобілайзер)  
Привід / ходова частина39
2.3  
Привідбаллов: 1  
привід передній  
КППбаллов: 9  
КПП автомат  
КПП: кількість передач 4  
Підвіскабаллов: 5  
підвіска задня незалежна багатоважільна  
підвіска спереду McPherson, двохважільна  
Колесабаллов: 19  
розмір коліс14  
сталеві диски  
повнорозмірне запасне колесо  
Гальмівна системабаллов: 5  
робоче гальмо спереду дискове вентильоване  
робоче гальмо позаду дискове  
Розміри та місткість39
2.0  
 кількість дверей5  
кількість місць5  
довжина кузова, мм3990  
ширина кузова, мм1695  
висота кузова, мм1470  
колісна база, мм2500  
об'єм багажника, л270  
дорожній просвіт, мм (макс.)150  

Найти и сравнить похожие автомобили:

Выберите параметры, по которым должно быть сходство:

кількість циліндрівдвигун ряднийдвигун дизельний
привід переднійКПП автоматповнорозмірне запасне колесо
робоче гальмо позаду дисковеподушка безпеки водіяпротиугінний пристрій (імобілайзер)
склопідйомники електричні для передніх дверейелектропривод дзеркал заднього видупідігрів дзеркал
регулювання рульової колонки по нахилукондиціонер 

Показать список моделей,
имеющих выбранные параметры

Всі автоновинки 2012 року: від "А" до "Я"

Всі автоновинки 2012 року: від "А" до "Я"

2012-й рік виявився щедрим на новинки. Простежити за ними складно, тому ми вирішили допомогти нашим читачам і зібрали всі новинки разом. Всі бренды від "А" до "Я", вибирайте та дізнавайтеся новини першим

Автомобільні новинки 2012 року

Автомобільні новинки 2012 року

В найближчі 12 місяців будуть представлені численні автомобільні новинки. Вас очікує різноманіття нових агрегатів та зростаюча кількість концептів

У чому переваги дизельного двигуна?

У чому переваги дизельного двигуна?

Зростання цін на пальне, і особливо на дизельне паливо, давно привертає загальну увагу, і навколо дизельних технологій не зникають суперечки. У той самий час прихильники "дизеля" наводять низку аргументів на його користь.

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Різноманіття автомобільного світла

Різноманіття автомобільного світла

Спочатку фари були галогеновими, потім ксеноновими, бі-ксеноновими, а тепер стали світлодіодними. Позбавлене уваги декілька десятиліть,  автомобільне світло останніми роками розвивається швидше, ніж автолюбителі встигають зрозуміти, що відбувається. Ми вирішили прояснити ситуацію та пролити світло на існуючі варіанти.

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією позбавила дизельний двигун від сумнозвісної «турбоями». Ідея, закладена у конструкцію, настільки проста, що могла б спасти на думку навіть школяреві...

Паливна система Common Rail

Паливна система Common Rail

Сучасний дизельний двигун став дуже економічним, тяговитим та динамічним. Це стало можливим завдяки прямому впорскуванню з електронним управлінням. Деякі знання про те, як працює ця система, допоможуть Вам уникнути неприємностей із двигуном.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта